Dag 8 av 31 – fokusmånad oktober

Trots att det är vila – HÅRD vila som gäller fortfarande – så känner jag mig ändå väldigt into this fokusmånad.

Balans – oh YES!

Har gått en promenad idag, köpte blommor och luftade barnet.

20121008-205310.jpg

20121008-205410.jpg

Har ätit bra mat, hostat mycket och försökt att tänka på hur mycket jag kommer att träna när jag blir frisk igen. Så många roliga pass jag har att se fram emot.

Sammanfattning av denna dag nummer åtta: jo men faktiskt bra ändå. Men hade jag inte hostat och snorat hade det såklart vart typ femtioelva gånger bättre.

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i balans, bara jag, fokusmånad oktober, vardag, vila. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Dag 8 av 31 – fokusmånad oktober

  1. Maria S skriver:

    Krya på dig! Snart kan du köra järnet igen. Jag har precis kört igenom kb-passset igen, tog nästan 40 min idag med uppvärmning oxå. Glömde nog räkna in den förra gången.

  2. Västgötskan skriver:

    Segt att vara sjuk…! 😦
    Krya på dig!

  3. Emma L skriver:

    Bra där att du är så positivt inställd trots att du är krasslig. Det går ju över men jag har en tendens att sura när man är sjuk och inte orkar.

Kommentera

