Ledig fredag!

Ledig fredag idag, sååå skönt att inte ha några måsten eller tider att passa. Börja dagen med barngos och soffhäng och massa kaffe och en stor frukost.

20121005-073116.jpg

Keso med banan. Fröknäcke med Bregott och stark prästost (löööv!) och det obligatoriska kaffet. Mmmm!

Träningsplanerna för dagen är långsam promenad i det vackra höstvädret – tänker ha min vilodag idag, efter att ha tränat hårt hela veckan.
Utflyktsplanerna för dagen är åka till Uddevalla och hämta bildelar (tjoho, va roligt!) och handla och sen träffa mormorn.
Och matplanerna för dagen är att långkoka kotletter som vi ikväll ska grilla och överösa med barbequesås och äta med ugnsbakad sötpotatis och massa annat gött. Vi får fingäster så det blir lite extra fin middag ikväll.

En fin fredag framför oss alltså!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bara jag, frukost, helg, inspiration, lyx, middag. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Ledig fredag!

  1. Maria skriver:

    Åhh måste baka fröknäcke NU!! SÅ gott ju och mina är helt slut …
    Dina middagsplaner låter härliga!!
    Ha en skön dag!!
    =)

  2. Emma L skriver:

    Härligt med ledig dag. Avundsjuk! Fast snart åker jag till bästa vännerna för tjejhelg. JIPPIE! Trevlig helg.

Kommentera

