Tidig morgon

Idag började jag jobba 06.15, så jag var tidigt uppe. Men en proteinlatte löser dagens problem, pigg och glad igen!

Idag kör vi även igång en sån där stegräknartävling på jobbet. 10000 steg/dag ska man komma upp i, och så får man räkna om träningspass till ett visst antal steg, så det kommer inte vara några som helst problem för min del. Ska bli riktigt roligt. Har redan gått 2000 steg idag, klockan är inte ens nio och jag har bara vart här på jobbet!

Dags att jobba vidare. Längtar till kvällens bootcamp-pass!!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bootcamp, stegräknartävling, träning, vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

