Dag 4 av 31 – fokusmånad oktober

En mycket bra dag idag. Jag har till exempel bara jobbat till 11.30, eftersom jag då kunde åka hem och byta av vabbandet. Jag har gått en härlig promenad tillsammans med mina barn i deras takt i höstsolen, så skönt med allt dagsljus man kan få! Tvåtredjedelar av mitt HM-paket har kommit, och det var så fint! Linnet kommer tydligen inte än på någon vecka, men sportbhn och brallorna var jättefina! Tyvärr glömde jag att ta bild när jag premiärtränade i det, men det lär ju hända att jag har på mig det någon mer gång.

Jag har ätit massa god och bra mat idag. Förutom kanske kanelbullen då, men fasen va god den var, och det var bara en. Det är jag nöjd med!

Frukost: keso och kesella med valnötter och en banan
Mellis: den där bönbanankakan med hallon och några cashewnötter
Lunch: råris, falafel, kesella, oliver och sallad, en alldeles nybakad kanelbulle till efterrätt!
Mellis: fröknäcke med Bregott, ost och keso
Middag: sötpotatis i ugnen, stekt choritzo, fetaost, kesella
Efter träning: en banan och en proteinshake
Kvällsmat: två kokta ägg och några bitar svartvinbärssill (mmmmm!!!!)

Och så dagens träning då. Fantastiska Ellen och Annica som hade sin inomhusbootcamp och som vanligt var det mycket svettigt och väldigt bra.

Tio stationer
en minut på varje station
10 armhävningar och 10 situps/planka mellan varje station.
Och så två varv.

Efteråt körde vi lite rumpövningar, brände gött! Och jag kände mig så himla nöjd och glad och lyckligt lottad som har fått så fina, vältränade, peppiga vänner. Som möter mig med ett ”men du blir ju bara mer och mer vältränad för varje gång jag ser dig”. Det får mig att växa en meter ungefär och får mig att må så BRA.

Sammanfatting av denna dag: ja gissa det ni. MVG+++. LÄTT!!!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i "kaka", armhävningar, ben/rumpa, fokusmånad oktober, frukost, inspiration, kläder, kvällsmat, lunch, mellis, middag, pepp, styrketräning, svett, träning. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dag 4 av 31 – fokusmånad oktober

  1. campdyron skriver:

    Det är sant! Dina muskler växer mer för var gång man ser dig 🙂 har du inga före å efter bilder?
    Massa kramar

Kommentera

