Fokusmånad oktober!

Yes, då drar jag igång fokusmånad oktober. Jag är så laddad, och ser fantastiskt mycket fram emot att få köra hårt hela oktober. Jag VILL verkligen vara fokuserad och peppad, känns härligt!

Startar med VAB, båda barnen sååå förkylda, har vart hela helgen och är fortfarande. Så dagen spenderas i soffan under en filt. Just nu med varmt honungs- och citronvatten till barnen och en STOR balja kaffe till mig, och Peter Pan på tvn.

Så här tänker jag träna denna veckan:
: helkroppsstyrkepass
Ti: lugn springtur, eller lång pw
On: tabatapass (på morgonen)
To: Bootcamp Bleket kl 18.00
Fr: kb-pass
: vilodag
: helkroppsstyrkepass

Som vanligt kommer jag med största sannolikhet ändra allt eftersom veckan går, vi kommer förhoppningsvis ha visning på onsdag och torsdag, så torsdagsträningen hoppas jag verkligen att den blir av.

Maten för veckan kommer jag planera idag under dagen. Vi handlade det viktigaste sent igår när vi precis kom hem, men jag ska veckoplanera de andra middagarna så får maken veckohandla i eftermiddag på väg hem från jobbet. Kylen är iallafall fylld med keso, kesella, ägg och grönsaker så det går ingen nöd på någon.

Laddad till tusen! Har ni andra en lika bra måndag?

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i fokusmånad oktober, PT. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Fokusmånad oktober!

  1. Pia skriver:

    Låter som en bra och balanserad planering. Härligt att du är laddad 🙂

  2. campdyron skriver:

    Gillar verkligen ditt upplägg 🙂 nu blir jag jätte inspirerad. Vilka tider gör du detta? På morgonen el kvällen när barnen sover?
    Om du å familjen har lust får ni gärna komma till dyrön på lördag morgon å köra ett litet bodypump/ stationspass i Gunnars hallen 🙂 kram

    • De flesta passen kör jag hemma i vardagsrummet när barnen somnat på kvällen, men på onsdag börjar jag kl nio så då ska jag försöka att göra det på morgonen. Ev. innan barnen vaknat. Tack för inbjudan!!! Men vi har städdag i vårt område på lördag som vi (tyvärr) måste vara med på. Men vi ses på torsdag!!

Kommentera

