Laddar!

Laddar batterierna hos släkt och vänner hela helgen. God mat, strand- och lekplatshäng, fantastisk energifyllande kväll med vänner, idag sovmorgon, mera sooool och en långpromenad längs havet. Så behövligt.

20120930-123245.jpg

Imorgon startar fokusmånad oktober. Jag drar igång med min PT (igen, äntligen!), tänker köra ca fem pass i veckan, tänker vara ganska så strikt med maten, tänker försöka få ihop detta samtidigt som vi ska sälja huset. No problems, det är bara grym planering som krävs, och det är jag ju faktiskt rätt bra på.

Mer detaljerad info kommer. Nu ska jag njuta lite mer av sista dagen i september och fortsätta lääängta efter att vi snart faktiskt bor här på detta vackra ställe!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i fokusmånad oktober, helg, njutning!, planering. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Laddar!

  1. Emma L skriver:

    Åh vad kul med PT! Berätta mer!!!

    • Det är bodycomf-Helena som jag hade som PT i våras med. Fantastiskt jobbiga pass, massa bra feedback, personlig, ja bara så himla bra!

      • Emma L skriver:

        Låter skitbra. Som jag skrev i en annan kommentar är jag sugen på att prova. Ska först köra själv och se hur det går men om det är så att det inte funkar så ska jag helt klart överväga att anlita henne.

Kommentera

