Fredag

20120928-073944.jpg

Här sitter jag med min kaffekopp och njuter av vår lediga fredag. I lööv fredag! Planerna för dagen är egentligen inte mer än att vi klockan elva ska åka och fotografera barnen, en vän till mig som har studio hemma. Perfekt present till alla mor- och farföräldrar som fyller år nu på hösten.

Och så efter lunch bär det av mot Norge, med två höjdpunkter:

– redan idag skriva på kontrakt för huset vi ska hyra från 1 december
– imorgon åka och prov-träna på det ställe som har stor potential att bli det träningsställe där jag kommer hänga en hel del.

Så blir det såklart familje- och vänhäng och säkert massa god mat och kanske en springtur längs havet.

Trevlig helg vänner, idag är det blå himmel, solen skiner och jag kommer med största sannolikhet iNTE kunna låta bli att blogga under helgen.

20120928-075056.jpg

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i helg. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fredag

  1. campdyron skriver:

    Å va spännande att provträna i Norge, du måste skriva och ta MÅNGA kort därifrån. Hade vart kul att få se lite kort från fotograferingen idag också 🙂
    Kram

  2. Emma L skriver:

    Åh vad mysigt att fota barnen. Vi tog individuella och syskonbilder på dagis för några veckor sedan. Dock blev det bara ett foto på dem tillsammans för sen ledsnade den lille. Tack och lov hann vi fånga dem. Vi fick se bilden i kameran och fotografen var nöjd så jag hoppas på dem. Som du säger – perfekt present. Vi ger alltid bort en massa bilder i julklapp. Hoppas fotograferingen går bra.

Kommentera

