Hektisk dag

Världens mest hektiska dag, fy alltså. Men nu är den jobbiga delen av dagen över och det är läggning för barnen. Fröknäcke står i ugnen och när ett barn somnat och det andra strax ska läggas så ska jag göra hallonglass på kokosmjölk. För sen. När det blir riktiga kvällen. Så kommer min bästaste vän och vi ska bara prata massa skit och fika och fnissa och bra tanka sån där megabra energi! Yes!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i vardag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hektisk dag

  1. Emma L skriver:

    Åh vad härligt med bästisenergitankning. Underbart. Hoppas ni hade en riktigt härlig kväll. Kram

Kommentera

