Lite av allt vad jag äter

20120925-195349.jpg

Frukost: omelett på äggvita, lök och lite skinka, tomat och frukt.

Middag: köttfärssås med zuccinipasta, fetaost, grönsaker.

Kvällsmat: plocktallrik med salami, ost, oliver, nektarin, tomat och keso.

Mellis: ägg ägg ägg och åter ägg.

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i frukost, kvällsmat, mellis, middag. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Lite av allt vad jag äter

  1. Cilla skriver:

    Det ser mycket gott ut! Och jag äter också ägg till förbannelse. Det jobbiga är när man har haft en period när man inte har ätit ägg så mycket och sedan gör det igen.. konsekvenserna kan ju bli lite så där 😉

  2. Emma L skriver:

    Ägg blev lite bannlyst när jag tränade för Olga. Fick bara äta två per dag och helst då bara en gula. Därför har jag stannat där. Kanske dags att släppa på det. Äter nu två ägg till frukost (BÅDA gulorna… ojojoj!) men sen blir det sällan mer. För mig är det mer kvarg, kvarg, kvarg.

Kommentera

