Vilken dag!!!!

Oh. My. God!

Vilken fantastisk dag jag har haft idag. Två timmar i bilen tillsammans med inspirerande Ellen och Annika, så kettlebell workshop hela dagen. Beata hade arrangerat och Betty som höll i det.

Wow, vilken kvinna hon är den där Betty, jag är nästan lite kär. Sååå grym! Hon lärde oss allt: swings, clean, snatch, jerk och allt vad det hette. Blev väldigt svettig flera gånger om.

Efteråt öppnade Beata sitt hem för oss och bjöd på en brakmiddag och efterföljande äpplepaj och kaffe. Trötta och nöjda körde vi våra två timmar hem igen.

Såååååååå värt det! Vilken dag!

Inte en endaste bild tog jag, men trust me. Kettlebell is on!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i kettlebells. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Vilken dag!!!!

  1. Maria S skriver:

    Håller med en riktig kanondag. Kul att ses idag 🙂

  2. Trillingnöten skriver:

    LÅter fantastiskt det där!!!

  3. stepup2fitness skriver:

    Åh tack Sara för dina fina ord! Grymt bra jobbat och vad stark du är!!! Riktigt kul att träffa dig!
    Kram!

  4. Louise skriver:

    Visst var det kul!
    Riktigt kul att träffas och hitta din blogg. 🙂

  5. Emma L skriver:

    Låter som att ni haft en toppendag!

Kommentera

