Freeeedag!

Åh va jag har sovit gott inatt! Somnade faktiskt inte i soffan (!!) men la mig redan 21.30 och fick sova till sju. Lööövly! Nu hänger jag vid spisen och så dricker jag kaffe. Vi är så värda en ledig dag idag.

20120921-074059.jpg

20120921-074130.jpg

Nu funderar jag på en ny utmaning. Utmaningen jag hade tio dagar innan Riga-resan föll ju väldigt gott ut, och jag genomförde 10 dagar sockerfritt/planka-varje-dag utan bekymmer. Ja alltså 10 dagar är ju ingenting, och det gick utan problem.

Nu tänker jag såhär. Jag har början på en plan, och den ska genomföras tills dess att vi ska åka på semester till Kanarieöarna i november när min mamma fyller 60 år. Då ska vi, hon och mina bröder med respektive åka iväg på all-inclusive en vecka. Fram tills dess tänker jag försöka vara strikt med socker, max ett tillfälle per vecka. Och jag ska kämpa på med plankorna. Varje dag. Eller iallafall sex dagar i veckan.

Sen har jag en annan plan, som jag faktiskt bestämde mig för prick nu när jag satt och skrev. Men det får jag bara återkomma med, när jag vet om det går att genomföra eller ej.

Jag mår bra. Jag ska träna idag. Det är fredag. Vi har det så fint hemma, med blommor och skinande rent över allt. Det känns mycket lättare att andas idag.

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bara jag, inspiration, pepp, planering, planka, utmaning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Freeeedag!

  1. Emma L skriver:

    Planer och utmaningar är bra. Jag kör sista veckan tung styrka och sen ska jag börja med något annat. Mer funktionellt. Och kanske en liten utmaning. Vi får se. Ha en härlig fredag.

Kommentera

