Wildandcrazy!

Har precis gone wild and crazy på en rawfoodbar. Ja det är sant. Jag köpte lite av allt kändes det som.

20120918-102641.jpg

Flera olika nötbollar, choklad med mintfyllning, tomat-, lök- och zucchinibröd, ett paket müsli och en smoothie på svarta vinbär och jordgubb. Så kul, så mysigt ställe och så billigt! 100 spänn betalade jag för allt det!

20120918-103007.jpg

Nu är det två timmar tills taxin går till flygplatsen. Jag har krupit ner i sängen igen och ska viiiiila mig resten av tiden här i Riga.

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i raw food. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Wildandcrazy!

  1. beatatjata skriver:

    Riga verkar grymt ju! Ska genast googla weekendresor för mig och barnafadern för jag behöver komma BOOOOORT!

    • Vi flög visserligen från Rygge i Norge (2h för mig att köra) men vi betalade 1800 kr för flyg och 3 nätter på hotell! Och det är sååå billigt här, ätit massor med god mat! Kan verkligen rekommendera det!

  2. mammaspring skriver:

    Nämennämen… det där ser riktigt gott ut!!

  3. Lina skriver:

    Åh har fått en liten kärlek för rawfood på senaste, vill utforska mera. Tufft med Rawfoodbar:)!

Kommentera

