Veckans träning

Efter en sån härlig långhelg jag haft är det ändå skönt att vara hemma igen. Har tankat massa kärlek från barnen och sitter nu näranära min man och är skönt avslappnad och glad och nöjd. Jag försöker planera för veckans träning. Rätt skönt ändå att det är onsdag redan imorgon (känns ju som måndag för mig!)

(Må: aktiv vilodag med simning och cykling i Riga
Ti: cirkelpass i Riga imorse ju)

On: pw på lunchen
To: ben/rygg-pass-med-flås hemma
Fr: skivstångspass (barnvakt ordnad!)
Lö: kettlebells hela dagen lång
Sö: pw alt. låmgspringtur

Har mätt ut en runda i närheten av mitt jobb som är ca 9 km som jag har sån lust att prova, har inte sprungit mer än 7 km innan. Det är grusväg hela vägen men lite ensligt och bitvis i skogen så söndag dagtid borde vara bästa tillfället för den. Känner att springningen fått stå tillbaks lite det sista tyvärr. Får se om jag kan få in det mer regelbundet i mitt träningsschema igen.

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i planering. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Veckans träning

  1. Emma L skriver:

    När jag inte hinner med all träning som är planerat så är det löpningen som får stå tillbaka här också. Det blir naturligt så för jag känner att styrkan vill jag inte missa. Men det är skönt med löpning för den är så enkel! Bara ut och iväg.

Kommentera

