Fredag – ledig fredag!

Ledig fredag, och tur är det för uj, va mycket jag har att stå i idag.

– Packa. Kanske tvätta en tvätt till innan.
– Måste köpa en frozzypack så jag kan ha mellis med mig i bilen och på flyget (vadå haft hela veckan på mig?)
– Träna. Det är ju fredag!
– Klockan 18.00 är vi bortbjudna på middag.

Har liiite fjärilar i magen faktiskt…

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bara jag, träning, vardag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fredag – ledig fredag!

  1. Älskar den där känslan! Jag är fjärilig inför min helg med, även om det inte är någon lång resa och de enda drinkarna lär bli med protein i 🙂

    Idag är det jag som vabbar. Men bara till 14, sen måste jag till jobbet och eftermiddagens och kvällens personalaktivitet. Farmor tar över. Innan dess ska jag bara njuta järnet och hoppas att liten sover länge så att jag kan ligga i soffan och vila mig i form 😉

Kommentera

