Nya strumpor

Äntligen har jag fått köpt mig ett par stödstrumpor, och snygga är de också! Känner mig som en gammal tant men det är det värt, de är sååå sköna!

20120913-143752.jpg

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i kläder, kompressionstrumpor. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Nya strumpor

  1. Emma L skriver:

    Hurra för stödstrumpor. Löv them. Blir alltid helt utstirrad (Norrköping har inte fattat detta med crossfit där trenden verkar stark med stödisar).

  2. beatatjata skriver:

    Är det gococo? Har inte testat, dags snart så att jag får vara med i klubben 😉 (Och NU slog det mig vad det betyder, go coco(nut)? Eller? För visst är det något sådant i materialet?!)

  3. Maria skriver:

    Läckert med lite färg!!! Stödstrumpor är skönt .. både vid flyg och löpning!!
    =)

  4. supersara1 skriver:

    dom var ju jättefina! är det sådana för träning, eller är det för ”vardag”?

Kommentera

