Höst!

Igår sommarvarmt, idag höst!

20120911-113551.jpg

Har vart ute hela förmiddagen, gör sån skillnad för humöret. Är verkligen sugen på att träna, ser så fram emot kvällens pass!

Tänker att denna lilla mini-utmaning kommer att fortsätta i något större, något lite längre när jag kommer tillbaks från Riga, har lite funderingar på gång.

Och Riga! Spa, luxury-foot-treatment, drinkar, morgonspringturer över gator och torg, massa skratt och mycket ostörd sömn. Ååååå! Bara några dagar bort nu!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bara jag, inspiration, lyx, planering, utmaning, vardag. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Höst!

  1. Emma L skriver:

    Låter superhärligt med Riga!

  2. AnnaViktoria skriver:

    Jag blir så peppad av att läsa om andras utmaningar – smidigt 😉
    Låter härligt med Riga, jobb eller nöje?

Kommentera

