Gomorron bloggen!

Då var det tisdag morgon ja. Lika fullt med saker att hinna med idag, men idag ligger träning inplanterat i det schemat. Det blir ett ben/rumppass som jag ska köra hemma i vardagsrummet ikväll, allra sist. Som en riktigt svettig belöning efter att ha klarat även denna dag. Längtar redan!

Nu: klä på barn och mig själv och få med all min mat och mina skor så jag kan gå pw på rasten och lämna barn och lämna mig själv. Och dricka kaffe! Måste dricka kaffe!

Utmaningen? Dag 6 av 10 idag. Inget socker. Massa plankor. Piece of cake faktiskt!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bara jag, planering, planka, pw, styrketräning, träning, utmaning, vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Gomorron bloggen!

  1. beatatjata skriver:

    Härligt att utmaningen känns så lätt, trots stressig vecka! Förstår att det är ända in i kaklet nu – desto skönare på lördag när du bara kan slappna av… Ser fram emot riga-rapport!

Kommentera

