Ledig!

Åh det är så härligt att bara jobba 80% och att ha ledig fredag med barnen. Även om de vaknade tidigt (som vanligt) så är det så härligt att kunna ligga kvar i sängen, att kunna ära frukost i lugn och ro och sedan ta dagen som den kommer. Vilket idag innebär både träning och gå-bort-middag.

Började förresten dagen med att försöka ge mig på en kullerbytta à la Helenas fredagsfight, men jag får nog försöka sen efter träningen när jag är lite mer uppvärmd (än ingenting). För det var svårt.

20120907-083451.jpg

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bara jag, fredagsfighten, vardag. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Ledig!

  1. Emma L skriver:

    Åh vad härligt med ledig fredag. Idag hade jag gärna varit ledig men istället är jag på väg till STockholm för möte hela dagen. Puh. Längtar hem redan.

    Har inte heller provat kullerbyttor. Såg utmaningen först nu. Inte helt smidigt att prova på tåget.

  2. Maria S skriver:

    Körde kullerbyttorna efter dagens pass, det gick jättebra både framåt och bakåt. Var tvungen att imponera på några kollegor och hjula lite oxå 🙂 glömde planka igår så det fick bli två idag istället.
    Bra jobbat med träningen!

Kommentera

