Jaaaa!

Imorgon ska jag på ett litet event på Friskis och Svettis. De har öppet-hus-vecka och imorgon har det ett specialpass som jag bara kände mig TVUNGEN att anmäla mig till. De kallar det en ”triathlon-utmaning” och är helt enkelt träning från 17.00-20.30.

Ett jympapass,
direkt följt av ett skivstångspass,
direkt följt av ett spinningpass.

Fattar ni att jag lääääängtar!!!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i träning. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Jaaaa!

  1. Låter faktiskt grymt kul! Måste bli bättre på att hålla ögonen öppna efter sånt här och försöka få in i schemat, det finns ju en del i jönköping trots allt…

    Proteinknäcke? Köpt? Bakat? (den frånvarande bakerskan i mig håller tummarna för köpt…)

  2. Emma L skriver:

    Åh! Kör hårt!

  3. beatatjata skriver:

    Förresten!! Min man kör ju till Norge hela veckorna kom jag just på!! Vad heter det? Får skicka in honom i en mataffär 🙂

Kommentera

