Äntligen fredag!

Fredag! Ledig fredag! Ååååå!

Barnen sov till kvart i sju (tacktacktack!) och äter nu en frukostmacka innan det är dags att åka och lämna storasystern. Hon ska vara med på mormorns jobb på dagen och sen åka med till mormorn och sova över där. Jag och lillasystern har massor att stå i, har tänkt att vara riktigt effektiv idag och få gjort massor. Ska ha mina kollegor över ikväll och vi ska äta kräftor. Ska bli sååå gott!

Har gjort min vanliga lista (listoman som jag är) men när jag skrev den igårkväll så tänkte jag ändå efter. Det blev ingen omöjlig lista. Jag vet att jag kommer klara alla punkterna innan klockan två. Så kom jag på något smart, för mig själv och gjorde ytterligare några punkter längst ner. Minst lika viktiga som att städa badrum och lägga upp kläder på vinden.

20120831-072510.jpg

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bara jag, planering, pw, vardag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Äntligen fredag!

  1. Helt rätt, det anammar jag! (fast just idag är typ bara 4 me, i alla fall så länge Liten sover och Stor är på skolan :-))

  2. Emma L skriver:

    Älskar listor! Det bästa som finns. Framför allt när man får stryka saker man gjort. Trevlig fredag!

Kommentera

