Då var det gjort!

Bara närmsta familjen vet än, men se vad jag precis har lämnat till min chef!!!

20120830-131849.jpg

1 december flyttar vi hela familjen till min mans hemstad i Norge. Han har fått jobb, vi ska hyra ett hus, och resten får lösa sig allt eftersom. Så sjuuuuuukt spännande!

Måste bara outa mig litegrann så här i halvsmyg. Whooooo!!!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bara jag. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Då var det gjort!

  1. beatatjata skriver:

    Men oj vad skoj!! Vilken stad är det? Och jag vet en som kommer gråta lille skutt-tårar alternativt flytta efter med hela familjen (Knut är väl ett lite halvnorskigt namn ändå?!) 🙂

  2. Melanie skriver:

    åh vad spännande, grattis!
    vi ska också flytta framöver, till min sambos hemstad. Så jag ska säga upp mig och vi ska köpa ett hus där och ja, börja om helt på nytt helt enkelt. Spännande och väldigt nervöst…
    Lycka till!

  3. Lina skriver:

    Åh vad spännande!! Vilken resa ni har framför er!!

    Och tack för din fina kommentar! Så kul och höra, blir superglad när jag kan inspirera :))

Kommentera

