Trött och glad

Har haft klädparty här hemma. Många pengar fattigare är jag, men ååå vilka fina kläder barnen kommer ha på sig i höst. Matchade kommer de givetvis vara. Mycket nöjd!

Jag bjöd på fika som var: surdegsbröd, brieost, stark salami, oliver, cashewnötter, tomater och pesto. Kaffe och te och så hade jag köpt en liten låda Nobless för de som var sugna på sånt. Mycket uppskattat!

Nu varvar vi ner framför tv.n, sen förbereda för morgondagens mat, så sovasovasäng.

Förresten känner jag lite träningsvärk i magen och triceps från gårdagen, plus att jag har en härligt trött känsla i kroppen efter dagens springtur. Precis som det SKA kännas!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Trött och glad

  1. beatatjata skriver:

    Göttigt! Älskar deras kläder, flickorna matchade så fint i lördags (i rea-fyndade plagg dock!). På mitt klädparty förra veckan köpte jag bara kläder till mig själv, hehe. Älsk på känslan i kroppen! Har också go träningsvärk i ben och mage sedan grymmepasset i söndags. Vilar idag men på´t igen imorgon

Kommentera

