Dessa förberedelser!

Imorgon är det vardag igen, och eftersom vi ändå hänger i köket nu så tänkte jag att jag lika gärna kan förbereda morgondagens mat.

Måndagar betyder frukost-lunch-mellis med till jobbet.

20120826-140726.jpg

Knäcke och ägg till frukost. Kyckling och råris med kall sås på kesella och fetaost (+sallad såklart som inte kom med på bild) till lunch. Ostkaka med kesella och hallon till mellis.

Ska förbereda vad jag behöver av kläder imorgon med. Cyklar till och springer från jobbet. Ett möte på eftermiddagen, annars vanlig dag. Börjar 07.00 så jag måste cykla 06.15 hemifrån för att hinna + byta om när jag kommer fram. Måste gå upp 05.50 kanske… *räknar baklänges* Ja då är det sannerligen skön att ha allting förberett!

Oh shit, det viktigaste är kanske att fråga grannen om jag får låna cykeln igen, min är ju fortfarande trasig!!! Tur att vi har världens bästaste grannar 🙂

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i frukost, lunch, mellis, planering, spriiiing, transportcykling, träning, vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

