Lyxlunch

Är man ledig så är man. Det blev lunch på Espresso House tillsammans med barnen efter en lyckad shoppingrunda (ska visa bild sen på min fiiiina spring-vindjacka).

Det blev iallafall grillad macka med kyckling och mozzarella och en latte till det. Chokladbollen i bakgrunden var inte till mig, men jag fick faktiskt lov att smaka lite.

20120824-123200.jpg

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i kläder, lunch. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Lyxlunch

  1. beatatjata skriver:

    Hörrö! Kan du inte skriva lite mer om hur du äter! Jag gissar att jag vet, ändå, men vill ändå läsa. Och så undrar jag om jag verkligen vet vad du jobbar med… Jag tror f-lärare men det kanske jag har hittat på? Och så undrar jag om du har några mål med vikt/form/mat/träning framöver och vilka i så fall. Och så undrar jag om du har några fällor eller om du är en sån där som det liksom funkar för utan större åthäver (till skillnad från chipsgalningen Beata…). Ja, det blev en hel liten frågestund det här…

Kommentera

