Tidigt!

Klockan 05.15 – piiiip!

Väldigt tidig morgon, och jag är redan vaken. Planen är att jag ska cykla till jobbet (bilen står ju kvar eftersom jag sprang hem igår) och eftersom min egen cykel är trasig har jag lånat grannens. Gött.

Har vaknat några gånger under tidiga morgonen av att det ösregnar och blåser, men just nu är det uppehåll och ser ut såhär när jag kikar ut genom dörren:

20120823-052219.jpg

Här är jag, trött men redo att ge mig av!

20120823-052440.jpg

Åh shit, jag ser trött ut ja! Jaja. Smoothie i magen, hopp på cykeln med mig nu! (märks det att jag brukar åka bil på morgonen???)

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i transportcykling. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Tidigt!

  1. Trillingnöten skriver:

    OMG, vad tidigt! Bra jobbat!

Kommentera

