Cykling, check!

Jodå det ju hur bra som helst att cykla till jobbet! 6 kilometer är det ju som bekant, och en del backar. 28 minuter tog det och då cyklade jag ändå på ganska bra, fast inte megasnabbt på något sätt. Kom fram i tid och hann byta om och varva ner lite med en proteindrink (för att klara mig fram till frukosten klickan åtta) och sätta igång kaffebryggaren innan det var dags att börja jobba klockan 06.15.

Så det kommer definitivt ske fler gånger!

Och jo. Vilken extrem TUR jag hade! Det var bara pyttelite duggregn när jag cyklade, men sen efter jag kommit fram till jobbet började det vräka ner igen. Yes!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i transportcykling, vardag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Cykling, check!

  1. Rikke skriver:

    Så utrolig flink du er, og veldig motiverende!! Er innom flere ganger om dagen:)
    Har kommet ordentlig i gang med 5 km jeg:) 6 ganger på to uker, hittil beste tid på 31.24, men bedre skal den bli:) Håper vi får til en treningsøkt neste gang dere er på besøk i Norge!
    -Rikke-

Kommentera

