Vad är ryggens problem egentlig?

Väcks kvart över sex av två glada barn och känner att ryggen är bra igen. What? Jag är ju glad och tacksam över att det inte var mer än en dag, men va sjutton hände där liksom?

Nu packar jag springkläder och satsar på att transportspringa mig hem från jobbet i eftermiddag. Och så mjukstartar jag den här onsdagen med smoothie (lik som igårkväll, för den var så sjukt god, men den är redan i magen), kaffe och tidning!

20120822-072650.jpg

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i frukost, planering, smoothie, spriiiing, transportlöpning, träning, vardag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vad är ryggens problem egentlig?

  1. Kanske något i kläm helt enkelt? Skönt att det är borta i alla fall! KUL med kb-dagen och KUL med transportspringning hem (vilket verkar mycket trevligare, att kunna duscha hoppa i myskläderna hemma och slippa piffa sig medan man eftersvettas :-)). Glad att du är glad!

Kommentera

