Måndag

Fullpackad måndag. Nu gäller det att ligga ett steg före hela tiden för att inte falla dit på godsaker som lär bjudas under dagen.

För: den som är väl förberedd behöver inte ha god karaktär!

Dagens träning kommer bli en 35 minuters pw på rasten, sen kommer det gå i ett från morgon till kväll.

Frukost: hemma, det vanliga med ägg och gröt. Och kaaaaaffet som jag dricker nu as I write.
Lunch: linsgryta och kesella
Mellis: makrill i tomatsås och nötter
Mellis igen på jobbmöte: keso och frukt och nötter
Middag: rester efter det familjen äter till middag (köttfärssås och så tar jag vitkål istället för pastan)
Mellis på kvällen när andra fikar: får bli frukt, keso, kaffe och jordnötssmör.

Jodå, dagen är under kontroll!

20120820-080415.jpg

Annonser

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i frukost, lunch, mellis, middag, planering, pw, vardag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Måndag

  1. Trillingnöten skriver:

    Nä, nu hittar du på! Jag är alltid väl förberedd, men ändå sackar min karaktär vid såna evenemang 🙂 hehe

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s