Söndag

Vilken dag! Sommarens finaste sommardag var perfekt att ha släktkalas i många många timmar. God mat, lekar, kaffe och kaka, alla åkte till stranden och badade, middag, mera lekar, dessert och alldeles för sen hemfärd.

I’m sexy and I know it 🙂

20120819-213116.jpg

Nu en lång färd hem, många timmar i bilen där vi hoppas på två sovande barn och tid för prat och funderingar. Känner att jag har lust att styra upp höstens träning, vad ska jag fokusera på? Hur ska jag gå till väga? Ska jag kombinera styrka med spring? What to do, what to do…

20120819-213750.jpg

En halvtimmas färjetur över, bilen here we come!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bara jag, njutning!, planering. Bokmärk permalänken.

Kommentera

