Sjuuuuuk!

Stackars miiiiiiiig!!!! Tyck nu redigt synd om mig så kanske jag blir fortare frisk…

…eller så kanske jag bara skulle ha stannat hemma från jobbet redan igår.

Kaffe, smoothie och sen rätt på en stor kopp med grönt te. Två ägg får bli proteindelen av frukosten. Soffläge trots att det är vackraste sommarvädret ute. Nu ska jag bli frisk.

För jag vill trääääääääna!

20120815-084351.jpg

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bara jag, frukost, smoothie, vardag, vila. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sjuuuuuk!

  1. Usch din stackare!! Hoppas du blir frisk snabbt. Jag har tänkt detsamma i höst, först och främst försöka förebygga alla de här små smittorna (lätt med små kottar på dagis…) men blir jag sjuk ska jag ta hand om mig. Vila helt från träningen, stanna hemma (och jobba, om jag orkar men iaf inte utsätta mig och kollegor för ytterligare smitta). Det är så tradigt när det blir långdraget eller man blir småsjuk stup i kvarten.

    Förresten har dina nya inlägg inte dykt upp på bloglovin för mig så jag har missat ett par dagar. Katastrof!! Men å andra sidan, desto mer trevligheter att läsa när jag väl kom hit 🙂

    • Tack, jag känner mig faktiskt nästan lite bättre redan, bara jag tillät mig bli sjuk liksom. Förra hösten var helt galen med sjuka barn och sjuka föräldrar, en enda lång förkylning liksom. It will not happen again!!! 🙂

Kommentera

