Dagens mat so far

Jobb igen. Sjuuuukt irriterande att jag börjat bli SNORIG och tjock i halsen. Hoppas det inte blir mer, helst att det bara helt automatiskt, odramatiskt, mirakulöst försvinner nu innan kl 14 då jag har möte.

Idag har jag iallafall ätit följande:

Frukost: mängder med keso, nötter och lite russin och ett finhackat äpple. Lite kanel on the top. Oförskämt mycket kaffe med lättmjölk.

Lunch: köttfärssås med lite riven parmesan, massa rårivna morötter, gurka och lite majs. Strax en stor kopp kaffe med lättmjölk.

Mellis som jag ska ta med på mötet blir samma som frukosten, kanske bara en något mindre portion.

Sol. Varmt. Egentligen en rätt schysst måndag.

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i frukost, lunch, mellis. Bokmärk permalänken.

Kommentera

