Dagens middag

Jag och min äkta hälft.
Utan barn.
I båt.
Alldeles vindstilla.
Klarblå himmel.
Ett glas vin och massa god grillmat på restaurang.

Grekisk sallad, mozzarella och tomatsallad, tzaziki, hoummos, coleslaw, grillad tonfisk/flankstek/ribs. Mums för magen!

20120810-221706.jpg

En stor kopp kaffe och massa prat om allt och inget, och en del planerande/drömmande om framtiden, innan vi åkte tillbaks och la oss i vår hemmahamn.

Åååååååå!!! Vill ha det såhär vackert alltid!!!

20120810-221858.jpg

Barnen i tryggt förvar hemma i huset med storkusinerna, faster och farbror – vi ska sova gott hela natten här i båten. En otrolig lyx för oss som visserligen har barnvakt ibland men väldigt sällan har det på natten. Så nu ska vi skynda oss att sovasovasovasova!!!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i middag, njutning!. Bokmärk permalänken.

Kommentera

