Yesyesyes!

Jajamen jag sprang imorse till jobbet.

Gick upp strax innan sju, gjorde en smoothie som blev väldigt god (banan, persika, hallon, apelsinjuice och lite kokosolja) och satt och läste en stund i Runner’s World (vad har hänt med mig!?!)

Laddad!

20120808-125247.jpg

Så klockan åtta gav jag mig av. Igår på kvällen åkte jag faktiskt upp till jobbet och lämnade det jag behöver idag, och mätte avståndet på samma gång. Ca 6 km. Jag började gå (startar med en lååång backe, visserligen inte så brant men ändå, det är ju onödigt att ta ut sig helt) och sprang sedan. Hälften på asfalt, och hälften på grusväg. Tyvärr ballade RunKeeper ut återigen (varför???) så jag bestämde mig för att springa 30 minuter, och gå resten. Kändes riktigt bra!

Nöjd!

20120808-125729.jpg

Proteindrink. Dusch. Påklädning i rasande fart. Eftersvettningar from hell, tur mina kollegor vet vad jag pysslar med, var liiiite röd i ansiktet. Åt två knäckemackor och två nektariner och så var dagen igång!

Detta kommer jag definitivt göra fler ggr!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i smoothie, spriiiing, transportlöpning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

