Fortfarande nöjd

Alltså, jag är fortfarande nöjd över min prestation idag, att jag sprang till jobbet. Inte för att det var speciellt långt eller jobbigt eller extra snabbt eller något sådant, utan att det GICK att göra det! Smidigt att duscha på jobbet och sen bra färdigtränad för denna dagen.

Nu ska jag fundera på hur jag ska vidareutveckla detta, få till kanske en sån här transportlöpning i veckan under hösten. Ja det känns som det finns potential i det här!

…och så har jag såklart fått massa beröm av mina kollegor för att jag sprungit såååå långt, såååå tidigt och sååå hurtigt av mig. Suger åt mig, tar åt mig och växer lite grann!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i njutning!, pepp, planering. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fortfarande nöjd

  1. Beatatjata - Post baby Shape Up skriver:

    Du ÄR grym! jag har 3,5 mil till jobbet så den transportlöpningen väntar jag lite med ;-).

Kommentera

