Världens jobbigaste pass!

Har laddat hela eftermiddagen för att köra ett favoritpass hemma i vardagsrummet/på uteplatsen. Mental laddning under storhandlingen. Åt ett ägg och lite nybakat fröknäcke medan jag packade upp och sorterade in i lådor och skåp – och så var det dags!

Detta är ett av de helkroppsstyrkepassen jag fått av min PT Helena. Nu vet jag inte om jag får skriva ut passet eller inte, så jag gör det inte (såklart) men trust me. Det var jävligt jobbigt.

Började med uppvärmning med hopprep. Sen massa jobbiga, tunga övningar: 12 reps tre ggr. Inbakat i det hela ligger det dessutom tre tabata-pass (upphopp, mountainclimber och burpees) så ja. Det var jobbigt.

Så här nöjd var jag iallafall efteråt. Fick maken att fota mig när jag gjorde några snygga pooooser – insåg att skorna och bästa träningslinnet MATCHAR så sjukt bra!

20120806-214150.jpg

20120806-214221.jpg

Ser ju även nu att hela jag matchar studsmattan i bakgrunden. Vad säger ni om det va!?!

Nu har jag ätit en banan och druckit min proteindrink – dags för dusch och pyttelite tv innan jag somnar i soffan!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i styrketräning. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Världens jobbigaste pass!

  1. Beatatjata skriver:

    Mycket bra matchat!

    Men vilket pass… Och den PTn har jag skaffat mig nu… (eller snart, som den härmis jag är) Hjälp!!

    Du, hur mycket har du loosat egentligen? Du är i grym form (och vikten är såklart inte det viktigaste, jag är bara nyfiken!).

    • Åh va roligt, när börjar du med PT’n? Jag tänkte jag skulle vänta till sept, men jag vet inte om jag orkar vänta! Förbered dig på HÅRDA pass alltså (och roliga såklart) 🙂

      Från att jag mådde som sämst för ett år sedan har jag gått ner 14 kg, lite grann på hösten men mest under våren. Det är oxå då jag verkligen kommit i form och börjat tycka om min kropp (iallafall mer än tidigare, då jag inte tyckte om den alls typ)

Kommentera

