Morgonpromenad, äntligen!

Idag blev det äntligen en morgonpromenad, det var längesen! Har ju haft världens möjlighet för det, de allra flesta mornar här i båten, men det har samtidigt vart så skönt att bara dra sig och känna att det inte är ett enda måste, alls.

Men nu börjar även jag längta lite efter vardagen, så idag blev det morgonpromenad. Den blev även längre än vad jag hade tänkt eftersom jag gick lite vilse. Hrm. Jaja. Jag hittade tillbaks tillslut iallafall, utan att behöva fråga efter vägen denna gången. Tummen upp för mig.

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i planering, pw. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Morgonpromenad, äntligen!

  1. Beatatjata skriver:

    Har bara morgonpromenerat en enda gång på holmen, så skönt att inte MÅSTE morgonträna för en gångs skull faktiskt. Men nu blir det tillbaka till rutinerna! Snart. Helg först ju 🙂

Kommentera

