Lite konstigt…

…är det ändå, hur jag har ändrat min syn på träning. Jag har visserligen i perioder tränat mycket, och alltid tyckt det vart väldigt roligt, men så här. Nä.

Jag har snittat på fyra pass i veckan hela sommaren. Idag hade jag tänkt att träna, jag var verkligen SUGEN på att träna, men det passar inte riktigt in just idag. Då tänker jag istället på vilket nästa träningstillfälle kommer att bli. Söndag vet jag ju garanterat, men kanske något imorgon med.

I löv it! Löv löv löööööv att längta efter träning!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i njutning!, planering. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Lite konstigt…

  1. Västgötskan skriver:

    Åh, vad underbart det låter! Jag är inne i en liten svacka just nu, men snart kommer jag nog längta efter passen. Fram tills dess ”måste” jag ju köra dem ändå! 😀

  2. Beatatjata skriver:

    Visst är det konstigt, trodde sannerligen aldrig att jag skulle känna så!

Kommentera

