Dagens middag

Grillade ryggbiff (saltad och pepprad) och gjorde en egen sallad till det istället för potatis och andra uppskurna grönsaker som övriga familjen ville ha.

TYVÄRR är jag lite långsam, och glömde återigen att ta en bild, väldigt synd, eftersom det var extremt gott, men ni för bara lita på mitt ord och göra en likadan sallad typ imorgon.

Tomat, gurka, paprika, rödlök, nektarin, fetaost och peppar. Jag säger bara MUMS alltså!!

(jag längtar hem till vår riktiga grill nu. Engångsgrill i all ära alltså, men ena sekunden kan köttet fortfarande råma, för att i nästa ögonblick vara extra-super-well done. Men det hör väl till)

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i middag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

