Inget Sverige i sikte

Det blåser rätt mycket idag, och turen tillbaks över Oslofjorden var minst sagt gungig, både jag och storasystern mådde iiiiiiilla! Lillasystern var nöjd och glad och somnade halvvägs ungefär. När vi väl kom i hamn var det liksom inte läge att fortsätta mot Sverige som vi egentligen hade tänkt, utan nu stannar vi här som vi är inatt.

Vi har ätit på land, gått en promenad och strax ska hela familjen bädda ner sig fram i båten med en film på datorn, det får man göra ibland. Mår jag bättre ikväll blir det kanske en pw på egen hand, men inget svettigare än det idag.

…tyvärr, för jag var egentligen sugen på ett ben-killer-pass som jag hade tänkt göra idag. Men det kommer fler dagar!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i båtliv, planering, träning, vila. Bokmärk permalänken.

Kommentera

