Laddad!

(uppdat. ser att detta inlägget inte alls publicerades när jag försökte publicera det, strax innan nio. Men bättre sent än aldrig)

Satte klockan på 07.30 (bara det! Innan denna semestern vet jag inte om jag behövt sätta klockan en enda gång sen storasystern föddes!) och åt frukost. Solen skiner, laddad till tusen. Handskarna och vattnet med, fin-skorna påsnörade. Jag är redo att svettas och bli smutsig! Bootcamp here I come.

20120722-085425.jpg

(lugnet innan träningen…)

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

