Träningsblogg men inte så mycket träning!

Ja alltså.

Mitt mål är ju att detta ska vara en träningsblogg, men just nu känns det inte som det är sådär högintensivt med träningen. Lite semester-känsla har jag allt, jag får visserligen till tre träningspass + promenader i veckan men det är kanske inte sådär superfokuserat som det var i våras.

Men den som väntar på något gott…

Jag kommer börja igen på allvar om 2,5 v när semestern är över. Tills dess blir det löpning, lite småpass och såklart min kära bootcampträning. Så håll ut!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i träning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Träningsblogg men inte så mycket träning!

  1. Tycker allt det verkar vara en hel del träning! Känner mig görslö som pga halsont vilat i aaaalldeles för många dagar. Trökigt.

Kommentera

