Dagens träning

Idag blir det nog samma träning som det blev förra lördagen, då vi oxå var på Dyrön. Varför ändra på ett vinnande koncept liksom 🙂

Förra lördagen såg passet ut såhär:

– Springa 10 min

10 av varje av:
– burpees
– upphopp
– utfallshopp
– armhävningar
– upphopp
– planka med knäuppdrag
– upphopp

– Springa 10 min

10 av varje av:
– burpees
– upphopp
– utfallshopp
– armhävningar
– upphopp
– planka med knäuppdrag
– upphopp

Det tog 32 minuter och jag sprang på klipporna medan familjen var på stranden och badade. Passet går ju lätt att öka i längd och givetvis i antal reps med om man skulle vilja det.

Den här utsikten tränade jag till, och ser fram emot att träna till idag med:

20120714-085716.jpg

Kolla va glad man blir av att träna på Dyrön! Efteråt var det bara att hoppa rakt ut i det ISKALLA havet!

20120714-090449.jpg

Annonser

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i planering, spriiiing, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s